SC RISTORANTE ISOLETTA SRL identificata prin CUI 27241060, deruleaza Contractul de finantare a proiectului ISOLETTA SMART DIGITAL, nr. de ordine: 2136.1/i3/c9 prin “PNRR/2022/C9/MIPE/I3/Digitalizarea IMM-urilor-grant pana la 100.000 euro pe intreprindere care sa sprijine IMM-urile in adoptarea tehnologiilor digitale”. In acest context ofertantii potentiali sunt invitati sa viziteze Anunturile publicate aici.
Categoriile bugetare aferente cheltuielilor sunt dupa cum urmeaza:
1. cheltuieli aferente achiziționării de hardware TIC, de echipamente pentru automatizări și robotică integrate cu soluții digitale și a altor dispozitive și echipamente aferente, inclusiv pentru E-commerce, IoT (Internet of Things), tehnologii blockchain etc., precum și cheltuieli de instalare, configurare și punere in funcțiune
2. cheltuieli aferente achiziționării și/sau dezvoltării și/sau adaptării aplicațiilor/licențelor software, cheltuieli pentru configurarea și implementarea bazelor de date, migrarea și integrarea diverselor structuri de date existente, pentru gestiune financiară, gestiunea furnizorilor, resurse umane, logistică, cheltuieli pentru implementarea RPA (Robotic Process Automation), ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Mangement), pentru sisteme IoT (Internet of Things) și AI (Artificial Intelligence), tehnologii blockchain, soluții E-Commerce etc. și integrarea acestora in BTP (Business Technology Platform), acolo unde este cazul
3. cheltuieli aferente achiziționării unui website de prezentare a companiei
4. cheltuieli aferente achizițiilor de servicii de tip Cloud Computing pe perioada de implementare și durabilitate a proiectului
5. cheltuieli cu serviciile pentru auditare tehnică IT (elaborare raport tehnic IT); Entitățile care furnizează astfel de servicii nu pot avea calitatea de furnizori și pentru alte cheltuieli eligibile în cadrul unui proiect
6. cheltuieli cu instruirea personalului care va utiliza echipamentele TIC (cheltuială obligatorie în procent de maxim 10% din valoarea finanțată). În cadrul acestei categorii de cheltuieli vor fi cuprinse obligatoriu și cursuri în domeniul IT pentru persoanele responsabile cu conducerea și controlul întreprinderii, cursuri care să aibă rolul de a-i ajuta pe aceștia să conștientizeze rolul digitalizării în creșterea unei întreprinderi. Cursurile de competențe digitale trebuie să fie acreditate Autoritatea Națională pentru Calificări sau /și cu recunoaștere națională/ internațională etc
Anunț | Data publicării | Termen depunere |
Anunț 1: Achiziție Publicitate Proiect Descărcare documente ➡ Anunț achiziție 1, Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3 | 28.06.2025 | 04.07.2025 |
Anunț 2: Achiziție ERP Descărcare documente ➡ Anunț achiziție 2, Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3 | 28.06.2025 | 04.07.2025 |
Anunț 3: Achiziție CRM Descărcare documente ➡ Anunț achiziție 3, Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3 | 28.06.2025 | 04.07.2025 |
Anunț 4: Achiziție Aplicație Pontaj și HR Descărcare documente ➡ Anunț achiziție 4, Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3 | 28.06.2025 | 04.07.2025 |
Anunț 5: Achiziție Hardware Descărcare documente ➡ Anunț achiziție 5, Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3 | 28.06.2025 | 11.07.2025 |